Странице

2014/04/03

Sequin bomber



Although I made this white silk shirt, spotlight just couldn't have been kept on it. Not with this sequin bomber jacket from Zara. I'm to blame since I wore it with pretty simple outfit, but I liked it that way. It's not that I can't imagine it in any different combination, but black and white in mix are one my all time favorites.


Iako sam ja šila ovu svilenu bluzu, akcenat prosto nije mogao da ostane na njoj. Ne pored ove jakne iz Zare. Krivica je moja obzirom da sam je nosila uz tako jednostavne komade garderobe, ali to je bilo raspoloženje taj dan. Nije da ne mogu da je zamislim u svakom drugoj kombinaciji, ali miks crne i bele je oduvek jedan od mojih omiljenih.





Outfit details:
silk top_fashion tailored
pants_pepe jeans + diy
bomber jacket_zara
shoes_zara (ss 2013)
leather bag_zara (aw 2012/2013)
sunglasses_asos (2013)

Нема коментара:

Постави коментар