Странице

2014/05/08

Battle skirt part I



Long time no see. And I need to apologize for that great pause I made. I had no time for shooting, or tailoring something new, since I had to get all my work with atelier done. Now I'm back on track, with a lot of new ideas on my mind. And, this is first..
When I saw this printed silk, I fell in love with it the very same second. Although I had so much ideas what to make of it, at the end I decided to make very simple midi skirt, since that was the best way to use the whole material considering the picture print. This is just the first part, because I also wore it with stiletto heels, and some more jewelry, but I also loved it like this. With flats, or allstars, for some relaxed and every day look.
The other part of photos, this same skirt in other combination, is coming tomorrow.

Dugo se nismo videli. I moram da se izvinim za dugu pauzu koju sam napravila. Nisam imala vremena za slikanje, niti za krojenje i šivenje, obzirom da sam morala da završim sa sredjivanjem radnog prostora. Sad sam tu, sa gomilom novih ideja u glavi. I, ovo je prva..
Kada sam videla ovu oslikanu svilu, zaljubila sam se iste sekunde. Iako sam imala jako puno ideja o tome šta bih sve mogla da napravim od nje, na kraju sam se odlučila za jednostavnu midi suknju, jer je to bio najbolji način da iskoristim materijal obzirom na print i sliku na njemu. Ovo će biti prvi deo posta, jer smo je slikali u dve kombinacije. Prvo sam je nosila sa štiklama, i malo više nakita, ali mi je bila sjajna i u ovakvoj opuštenoj varijanti. Sa baletankama ili starkama. Za svaki dan.
Drudi deo slika, ista suknja u drugoj kombinaciji, stiže sutra.






Outfit details:
Printed silk midi skirt_fashion tailored
Cropped tee_zara (SS 2013)
Sneakers_converse
Jacket_bought in Spain, have no idea about the brands name
Sunglasses_parfois (ss 2014)

Нема коментара:

Постави коментар