Странице

2014/03/10

Red and Checked






When I made this skirt, I really wasn't that thrilled how it turn up. Until I tried it on. Now I'm thinking to keep it for myself, since it looked great in any combination I could come up with. But at the end, I wore it with cropped grey shirt, over the knee boots and leather jacket. So, take a look and you'll see if you share my opinion on this.
Skirt is made of mixed woolen fabric, which I bought with an idea of some 70's model dress. Now I think this resolve is much better.

Kada sam napravila ovu suknju, nisam bila posebno oduševljena kako je ispala. Dok je nisam probala. Sad razmišljam da je zadržim za sebe, obzirom da je izgledala sjajno u svakoj kombinaciji koju sam mogla da smislim. Ali na kraju, za slikanje sam je nosila sa kratkom sivom majicom, čizmama preko kolena i kožnom jaknom. Pogledajte slike, pa ćete videti slažete li se sa mnom po ovom pitanju.
Suknja je šivena od vunene tkanine, malo debljeg tkanja, koju sam kupila sa idejom o haljini A kroja, poput onih koje su se nosile 70-ih godina. Sad mi se čini da je ovo rešenje ipak mnogo bolje.







Outfit details:
checked skirt_fashion tailored / SOLD
gray cropped shirt_zara (ss 2013)
leather jacket_zara (aw 2013/2014)
leather boots_zara (aw 2013/2014)
red bag_zara (aw 2013/2014)
gray socks_benetton (ss 2008)
dragon mismatch earings_ zara (ss 2013)
golden rings_H&M_zara
white nailpolish_china glaze "snow"

5 коментара: